Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Carmil. Meer weten? Ontdek meer
Yvonne
22 jun 2026 om 21:50
Eten smaakt lekker en is goed warm!
Ed
21 jun 2026 om 22:38
Goede kwaliteit en op tijd
yvonne
20 jun 2026 om 20:27
wij zijn fan al 16 jaar vaste klant en we waren buren van de Piet Heijn
Norbert
19 jun 2026 om 9:50
alles was top !!!
Jeroen
15 jun 2026 om 14:55
Zoals altijd: heerlijk gegeten en supersnelle bezorging! Toptent!
R
15 jun 2026 om 8:41
Alles was prima zowel het eten als de bestelling was prima !
Felice
12 jun 2026 om 19:35
Eten is goed. Enige punt is dat de nasi meer smaak kan hebben. Bezorging is top!!! Soepen, loempia's en pangsit super lekker!
Kees
7 jun 2026 om 21:52
Altijd lekker.
jerzy
6 jun 2026 om 23:02
Bardzo smaczne.Porcje bardzo duże. Polecam!
Harry
6 jun 2026 om 19:16
was weer top.
Aliona
6 jun 2026 om 9:14
Very poor quality ingredients in every dish. The fried rice on the menu is a lie, and should be renamed to not be misleading as it has absolutely nothing to do with fried rice, just rice boiled in a wok on the side with half raw boiled chicken + soggy veg
Peggy
4 jun 2026 om 20:13
Super lekker en veel eten # rijsttafel